7 Aralık 2020 Pazartesi

YOĞUNUZ KARDEŞ


Madem bu kadar yoğun talep var eğlendirirken düşündüren tarzdaki yazılarıma, yazalım bakalım ne çıkacak ortaya. 

Yoğunum yoğunsun yoğun yoğunuz kardeş!

Allah meşguliyetsiz etmesin. Bir şeylerle uğraşmak iyidir iyi. Ben şahsen azıcık boş dursam depresyona giriyorum Allah etmeye :) dinlenmek için bile elim boyaya fırçaya gidiyor, o derece. 

Tabi dünyana ahiretine faydalı işler tutmak lazım. Siz benim gibi gaflete düşmeyin de resim neyim yapacak olursanız her çizikte bi dene estağfirullah deyin. Her günahta biraz daha kararan kalbinize biraz mavi atın da doğru olsun biraz yeşil atın da doğal olsun biraz da fırçayı iyice ıslatıp beyaz akıtın da nur oluversin. Hocanın yap dediğini yapıp yaptığını yapma derler, benim kalbimin karasına bakmayın, ak pak olun inşallah. 

Şimdi şey diyorsun duydum duydum :) 

"Gel şu vizeleri finalleri bütler dahil bilimum hayat sınavlarını dahi sen hallet de ben de oturup tövbe ede ede sanat eseri yapam" 

Aynen aynen katılıyorum sana evlat. Benim de sağ yanımda ders kitapları sol yanımda kalem sosyal medya önümde ders videoları ses kayıtları arkamdan seslenen... 

Anladın sen :) 

Evlat estağfirullahı geçtim namaz bile 

"hadi fza hadi fza aç gözlerini imsak vakti girdi sabah vakti girdi okudukların da birbirine giriyor zaten öğretim yazacağın yerde çakır çukur "ördüğüm örgüler" yazıyor :D kalk abdest al kıl beni de yat yürü..." demeye başladı dâ!

Yoğunuz tamam anladık da nefs'ten gelen yoğun taleplere dayanamayıp gaflet ediyoruz be. En başta fza. 

Neyse. Allah imanımıza kuvvet vere. 

(Sırıtma da amin de amin!)

FATMA ZEHRA AKYİĞİT FZA



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YENİ YAZIMI OKUMAK İSTİYORSUN

DEĞİSİR İNSAN ZAMAN VE MEKÂN (32)

İnsanın kelimesi kalmaması nasıldır bilir misin? Bilirsin elbet. Birçok kereler yaşadın böyle zamanları. Ve inanırım, senin imtihanın da sen...