21 Ağustos 2020 Cuma

ACI SESSİZLİK



Bomboştu aynanın bana bakan yüzü.

Depderindi acı sessizlik.

Dopdoluydu huzur ve neşeyle hayaller.

Gerçekti ölmek kadar yaşamak.

Ağlamak kadar gülmek de…

Susmak ve dinlemek yeterdi duymaya özü.

Anlamak başka.

Uzundu upuzun destanları sözlerin.

Yorgundu yazar bıkkındı okur sitemkârdı yazı.

Gitmek istediği her yer uzaktı gözlerin.

Oysa yanı başındaydı kalem.

İki dudağı arasındaydı son kelam.

İfadesizdi hissiz defter.

Yetmiyordu sayfalar. 

Bomboştu gökler de denizler gibi dopdoluydu içimle.

Erimle geçimle başlamıştım ve bitecektim işte.

Hepsi geçip gidecekti ben dönüp gelecektim kendime. 

FATMA ZEHRA AKYİĞİT 

FeZA


2 yorum:

  1. başarılarının devamını dikiyorum okumayı sevmem ama seni tanıdığım için pişman değilim sa

    YanıtlaSil

YENİ YAZIMI OKUMAK İSTİYORSUN

DEĞİSİR İNSAN ZAMAN VE MEKÂN (32)

İnsanın kelimesi kalmaması nasıldır bilir misin? Bilirsin elbet. Birçok kereler yaşadın böyle zamanları. Ve inanırım, senin imtihanın da sen...