5 Nisan 2021 Pazartesi

ÖZEL YAZIM (7)



Ne zaman içimde tutsam, çekilmez biri oluyorum. Ne zaman da içimden geldiği gibi olsam, çekiniyorum. Ne zaman doğru olan neyse ona göre yaşamaya çalışsam, hep, bir taraftan noksan kalıyorum. 
İnsanlar... Allah cc sevmek getirse önüme, dualar düşüyor dilime. Sevmek bahane sevilmek hikâye, ben, gönlümü Rabbime açarken duyduğum huzura aşığım. Sessiz sesimi O'nun cc öyle latif duyuşuna hayranım. Değişir insan zaman mekan, çekilir nefsi de kalbi de aradan, kalıyorsa Yaradan, tamamdır benim için. Sevmek dilediğim insandan kıymetli bir iz düşmüştür yüreğime. Vuslat varsa da yoksa da fark etmez, kazınmıştır defterimde adı bilmem kaç defa. Defterimde adı olan ebede kadar dualarımdadır, iyi olsun isterim. Zaman zaman dertleşirim hayalen, bir aziz dost olur içime. Melankolim de huzurdur benim, suskunluğum da bir niyaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YENİ YAZIMI OKUMAK İSTİYORSUN

DEĞİSİR İNSAN ZAMAN VE MEKÂN (32)

İnsanın kelimesi kalmaması nasıldır bilir misin? Bilirsin elbet. Birçok kereler yaşadın böyle zamanları. Ve inanırım, senin imtihanın da sen...