17 Ocak 2021 Pazar

DİRİLTEN HAPŞIRIK


Üst dudağın soldan soldan hareketlenir yukarı doğru. Burnunun içi gıdıklanırken ağzın kaşla göz arası açılıverir ve öyle bir hapşırırsın ki... Yanında yörende peçete falan da yoksa durum vahim. 
.
Evet dostlar gribim :) ve yarın final sınavlarım başlıyor. Kamera gözetimli olacakmış son ânım. 
(İvan İlyiç'in kulakları çınlasın. Neden o kitabı hatırladım ki durduk yerde?) 
Ciddi ciddi öldüğümün resmini çekecekler. Tamam kabul muhteşem bir espiri değildi. Canım burnum, payaço burnuna döndü sile sile eskidi. Hayır o değil de yarın sınav esnasında kurallar gereği kameraya karşı burnumu silmek zorunda kalacağım için heyecanlıyım. Eğlenceli olacak :) Onlar düşünsün, heh heh. (Aslında bu konuda stresliyim de kendimi oyalıyorum sanki hatırlamamak için.)
.
E hadi yeter mi bu kadar gevezelik? Biraz da kafamın içinde neler dönüyor onlardan bahsedelim. Sorular...
Kerataların azıcık durup dinlendiği yok maşallah. Bu defa size sormak istemiyorum. Kendim düşüneceğim. İşin garibi bir yığın cevap da benimle kafa bulur gibi tam karşımda sırıtıp duruyor. Tek yapmam gereken doğru soruya karar verip en uygun cevabın yanına gitmek. Kulağından tutup getirmek sonra onu :) Ne işi var sokakta, yeter oynadığı, akşam ezanı okunuyor duymadı mı? 
.
Hey gidi günler. Bazen düşünüyorum da aradığım cevaplar çocukluğumun dumanlı sokaklarında bulduğum kırmızı pampal (gelincik) çiçeğinde mi gizliydi?
.
Bu yazıyı okurken, size asıl anlatmak istediğim mesele hakkında zaman kazanmak için bir fırsat elde ettiğinizi bilin :) "Ölmeden önce..." diye başlayan gerçeği hani. Küçük bir ipucu bırakıyorum hadi yine iyisiniz :)  Ama anahtar kelimeleri ben söylemeyeceğim bu defa, siz bulun ;) Burnum aktı peçete bulmam la... ha... ha... haık kıiş yuuuu! 
(Allah aşkına kaçınız hapşu diye hapşırıyor merak ediyorum :)
Hadi Allah'a emanet... 
.
FATMA ZEHRA AKYİĞİT 
FeZA 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YENİ YAZIMI OKUMAK İSTİYORSUN

DEĞİSİR İNSAN ZAMAN VE MEKÂN (32)

İnsanın kelimesi kalmaması nasıldır bilir misin? Bilirsin elbet. Birçok kereler yaşadın böyle zamanları. Ve inanırım, senin imtihanın da sen...