28 Mayıs 2020 Perşembe

KİRLİ ÇAMAŞIRLAR




Kirli çamaşırlar!
Ah şu kokuşmuş, kaldırılıp çöpe atılası, yerine yenisi alınası varlıklar. Sokaklar, ayağı çıplak insanlarla doluyken sizin o kadar paranız var mı? Ya da yıkanıp yeniden kullanılası mı demeliydim? Hadi, hayatınızda sahip olduğunuz, kirlenme potansiyeline sahip bütün eşyalarınızı teker teker düşünün. Hayır, size ders vermeye falan kalkışmıyorum. (Ne kadar da çok falan kullanıyorum böyle? Yazımı kirletiyor gibi :) Her neyse, düşündünüz mü? Tamam. Şimdi de kendinizi düşünün, içinizi özellikle. Kokuşmuş (ne? senin kalbin temiz mi, afedersin hangi deterjan matikle yıkadın?), yerine yenisi alınası, çitilene çitilene yıkanılası... ha? Şimdi de insanları düşünelim beraber; benim gibi senin gibi bir başkası gibi olan insanları. Oldukları gibi kabul edilesi varlıklarız, gönül öyle istiyor işte. Ne var ki bazılarımızın gözünde bazılarımız, alınıp kullanılası varlıklarız.  Zaman zaman seni "Menfaat dünyası işte azizim" derken yakalıyorum. Menfaatlerini yıkayıp insanları menfi olarak, olumlu ve faydalı olarak yeniden kullanılabilir hale getirebilir misiniz? Düşünüyorum; olduğumuz gibi kabul edilmek, bütün ütüsüz ve kirli çamaşırlarımızla, çöpe atılmadan, belki yıkanılarak... Bunu kendi adıma kabul edebilir miyim acaba?
.
Fatma Zehra Akyiğit 
FeZA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YENİ YAZIMI OKUMAK İSTİYORSUN

DEĞİSİR İNSAN ZAMAN VE MEKÂN (32)

İnsanın kelimesi kalmaması nasıldır bilir misin? Bilirsin elbet. Birçok kereler yaşadın böyle zamanları. Ve inanırım, senin imtihanın da sen...